Svar

Linda om Kalas:
Åh du är så himla söt så jag dör :)



Men tack söta du!! Hur hade du det i Turkeyland? :)



sanna om Svar till Sanna:
Godis är det första jag tänkte på..men känns liksom lite tråkigt då vill jag ju ge dom något mer! Och sen till hans mamma vill jag köpa nåt extra fint som är typiskt svenskt, men vad skulle det vara liksom? Typ en dalahäst haha :D

Jaa jag med, det ska jag köpa absolut. Choklad... Hahah jaa ellerhur, frågan är bara vad de ska med en dalahäst till :p Nej det är skitsvårt verkligen!




Kommentarer
Postat av: Noe

Så hitta någon fin prydnassak som har något religiöst budskap på. Lovar, att de kommer bli förtjusta. De vill förmodligen inte ha något eller anser sig behöva något, de blir nog bara glada av gesten. Köp typ ett servettställ, man har ju mycket servetter i Turkiet, i alla fall har jag upplevt det:) Jo kläder och skor är ju bra, men tänk på att det är ganska billigt i Turkiet och skor har ibland till och med bättre kvalité. Men jag har också köpt kläder förut till släkten:)Hur leker barnen i din killes familj då? När jag köpte en bilbana blev hela den manliga sidan av familjen helt begeistrade och satte och körde med den en hel kväll. Har även köpt en gång, en sådan där laserpenna som ger stötar som också blev populär, och ritböcker gillade de också. Lycka till, tror inte du behöver oroa dig, de blir glada ändå, eftersom de kanske inte alltid får presenter etc så som vi får här:)

2011-03-15 @ 09:07:42
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Noe

Jag bodde i Malmö då jag köpte de här religiösa sakerna. I en affär som ägdes av en arabisk man. Vart bor du? Kanske finns liknande affärer i din stad? Köp lite bollar då till killarna:)Alltså som ligger nedpackade annars blir det svårt att få igen resväskan;)

2011-03-15 @ 09:31:23
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena
Postat av: Linda

Sv:

Jag hade det så himla bra o turklandet :) Är helt förstörd över att vara hemma igen.. Men jag vet ju att i maj åker jag igen :) Men de 2 veckorna jag var där nere var helt underbara :)

kram

2011-03-15 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0