Svar till Sanna

sanna om Trettonde mars:
Ja hur gör man egentligen när dom är så många?? Min pojkvän har 6 syskon, sen har han flera farbröder och morbröder och så föräldrarna och syskonens flickvänner osv osv...Kommer behöva flera väskor om jag ska ha med mig saker till alla haha ! :D


Precis!? Jag funderar och funderar och funderar... Man ska ju inte känna att man ska bränna hur mycket pengar som helst.. Sen tycker jag det är svårt också, vad ska man köpa? Alltså deras liv ser så annorlunda ut. Jag vill ju främst köpa nåt till hans brorsöner, det är 5 killar från typ 6 månader till 9 år. Men det känns inte alls som att dem är barn där på samma sätt som här. Och till hans föräldrar, vad kan de behöva härifrån liksom.. Ja fy fan det blir en himla massa.. Ja men precis!! En hel väska bara med presenter! :p


Tips? Någon  som köpt något till en turk, oavsett kön och ålder. Vad uppskattas från Sverige? Haha

Kommentarer
Postat av: Tina

Spontant: Polkagriskarameller! ;) Det är ju supergott, men sen kanske inte turkarna tycker om det.. näe, men gud så svårt!

2011-03-14 @ 10:08:31
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: sanna

Godis är det första jag tänkte på..men känns liksom lite tråkigt då vill jag ju ge dom något mer! Och sen till hans mamma vill jag köpa nåt extra fint som är typiskt svenskt, men vad skulle det vara liksom? Typ en dalahäst haha :D

2011-03-14 @ 23:21:30
Postat av: Noe

Pussel/bilbana (finns billigt på ÖB) till barnen:) Choklad. Mina svärföräldrar är religiösa - så jag köpte prydnassaker med Mecka på första gången jag träffade dem, efter det har vi köpt tjocka strumpor, massagesaker etc.

2011-03-15 @ 06:11:17
URL: http://www.metrobloggen.se/holanena

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0