Svar

Linda om Svar till Linda:
Jag ska sysselsätta mej med att försöka jobba ihjäl mej och nu börjar ju våren komma o då kan man ju bara gå ut på härliga promenader :) Så jag hoppas tiden går fort, fort :) men snart är ju redan mars slut så ;)

Lycka till med pluggandet. Du fixar detta ska du se :)

Kramar



Jamen precis, rik blir du ju på kuppen ;) Det stämmer så bra så, man får göra nåt kul varje vecka osm man kan se fram emot! Usch säg inte så.. Jag vill inte att mars ska ta slut :( Det betyder bye bye för Y.
Tack kära du!!
Kram


tiina om Femtonde mars:
hihihi man blir sjuk om man går ut med blöt hår när det är varmt ute oxå enligt turkarna hihihih


Jahadu!! Denm va ny för mig, däremot säger min svärmor att man får ont i huvudet om man går runt i blött hår, den du ;) Hahaha det är så roligt att de tror stenhårt på sig själva!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha har också fått höra den att man blir sjuk om man går ut med blött hår.

2011-03-18 @ 12:10:02
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0