Femtonde mars

Well Hellu!
Alltså jag lider galet av denna juridikkurs.. Blev inte bättre av min och Nicoles pluggstund igår måste jag säga.. Hon håller på med forskningsmetoder nu och det är feta fucking matte-kursen. Jag som tyckte det passade perfekt att mitt drömyrke inte har nåt med matte att göra. Tji fick jag. Så failar jag inte juridiken så failar jag ju garanterat den kursen.. Sorgligt. En halv utbildning kanske man får i alla fall!
Har precis skrivit rent alla mina anteckningar som jag ska skriva ut imorgon och börja plugga in. Nu tänker jag allt ta mig en liten paus i pluggandet, ta en dusch och gå ut i det fina soliga vädret och köpa en glass!
Kanske får med mig mannen, fast ni vet väl att turkar blir sjuka om de äter glass när det är kallt!!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Tårtan blev jättegod!

OCH DU KOMMER KLARA JURIDIKEN! Jag kände precis som du och fick A på den kursen, fattar fortfarande inte hur, för jag trodde inte ens jag skulle klara den. Men man måste väl bli bättre att tro på sig själv. Även om jag har grymt svårt för matte så försöker jag tro att jag ska kunna bli godkänd iaf, jag har ju varit på alla viktiga föreläsningar och jag gör mitt bästa för att förstå alla matteformler.



Jag vet att du kommer klara juridiken galant iaf, du behöver bara tro på dig själv.

Gå och köp din välförtjänta glass nu!

<3

2011-03-15 @ 12:43:19
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: tiina

hihihi man blir sjuk om man går ut med blöt hår när det är varmt ute oxå enligt turkarna hihihih

2011-03-15 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0