Svar till Emma

Emma om Första april:
Hejsan!

Hur kommer det sig att ni valt att han ska åka tillbaka och jobba? Känns det inte lite som att ni "går tillbaka i tiden igen" om du förstår hur jag menar..=)? Borde ni inte ha oddsen någorlunda på er sida att hitta ett sommarjobb till honom i Sverige? Hur som helst så hoppas jag att tiden går fort tills ni ses igen..=)



Hej!
Jag skulle inte vilja säga att jag har valt att han ska åka tillbaka och jobba. Vad jag vet är inte Yakup så jättesugen på det heller. Men nu är det så att de, i hans familj bestämt det såhär och därför ska han åka tillbaka. Det här med sopmmarjobb vet jag inte, det är ju olika för alla så det är inget jag hoppas på och på så sätt är det ju bra att han har sitt jobb där nere. Men vi har pratat om det här fram och tillbaka och kommir fram till att det är det här som kommer va det som gynnar vår framtid mest.

Kommentarer
Postat av: Anna

Början eller mitten på maj!:) ingen biljett bokad än! Puss

2011-04-03 @ 12:39:50
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej igen och tack för svaret!



Ok, ja det är klart att man får lösa det på det sättet man tror är bäst helt enkelt! Så annorlunda att hans familj är med och "bestämmer", verkligen vitt skilt från vår kultur, inte sant..=)?



Fast det här kanske blir sista säsongen, nästa år pratar han väl mer svenska och har iom det lättare att ta sig in på arbetsmarknaden om inte annat!



Ha det så gott!



2011-04-03 @ 16:09:35
Postat av: Ellinor

fin blogg :)

2011-04-04 @ 14:48:36
URL: http://elllinorw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0