Första april

jaha månaden som inte fick komma har kommit. 3 ynka dagar.
Vi har haft det roligt och gjort det bästa av tiden som varit. Jag känner det som att han vart här det dubbla, medan alla säger "oj ska han redan hem, känns som han nyss kom", så jag är glad att det känss som mycket längre. Vi har hunnit med jul, nyår, finland, sfi, skatteverk, försäkringskassan, turer på stan,  mysiga middagar och en massa annat.
Den här veckan har inte vart ett undantag och vi har gjort det mesa och bästa av situationen. Själv har jag inte deppat ihop totalt än, men känner att det är på god väg. Kommer väl på söndag.
Vi har vart på bio med J&A då såg vi "I am number four" som va väldigt bra tycker jag!

Och igår var det invigning på passa, sambos vernissage denna helg i Kungsan SoStockholm. Hennes utställning med tavlor av sångare och musiker hänger där just nu. Det var så himla fint och trevligt med massa plockmat, musik och tavlorna såklart. Och mysmänniskor. Vi stannade till sist nästan.

Nu är han iväg på middag med sin kompis. Måste ju säga hejdå innan han åker.. Så vi får se när han kommer. Själv handlade jag en massa ingredienser för att bjuda herrn på hans alldeles egna rätt Flygande jacob. Men vi får se då. Jag tänker då äta det! mums


Vet inte riktigt vad jag ska göra i tre månader utan dig.. Faktiskt. No fuckiing clue.
Vad ska jag göra då????

Kommentarer
Postat av: frida

alltså jag blir helt rörd när jag läste detta inlägget vännen.

<3

2011-04-01 @ 21:51:22
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Sophia

Vad tråkigt för er!



Har han varit här i 2 år?

2011-04-02 @ 13:17:39
URL: http://sophiiias.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan!



Hur kommer det sig att ni valt att han ska åka tillbaka och jobba? Känns det inte lite som att ni "går tillbaka i tiden igen" om du förstår hur jag menar..=)? Borde ni inte ha oddsen någorlunda på er sida att hitta ett sommarjobb till honom i Sverige? Hur som helst så hoppas jag att tiden går fort tills ni ses igen..=)

2011-04-02 @ 14:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0