Svar till Anonym

Anonym om ARG:
Uttala dig inte om sånt du inte förstår.. Du bidrar själv till problemet genom att döma ut alla väljare..

Läs den här krönikan! http://www.aftonbladet.se/debatt/article7834728.ab

SVAR: För det första såg jag inte vart jag hade skrivit att folk som röstat på Sd. Ja jag kallade dem efterblivna. Vilket kanske var att ta i. Men jag behöver inte läsa nån jävla artikel. Jag tror inte att du vet hur mycket jag har läst på. jag har läst deras 33 punkter. Jag har kollat på kvällsöppet med Jimmie Åkesson vilket var det jag skrev om i det inlägget du kommenterat. Jag har läst aftonbladet varje dag de senaste dagarna om det som rör valet och jag har läst på sverigedemokraternas hemsida. Så om det är du eller jag som inte vet vem som pratar om vad vet jag inte? Jag är påläst, troligtvis mer än många av de som röstat på SD är, uppenbarligen eftersom en del har börjat hoppa av nu efter att ha läst hela partiprogrammet. Komiskt.
Jag tycker seriöst att demokratin är det finaste som finns och varje människa har rätt till sin åsikt.  Och framförallt varje människa har rätt till att finnas och verka på denna jord som alla andra. Det som skrämmer mig är just det här demokraterna som finns efter Sverige, alltså sverigedemokraterna. Då de inte är demokratiska enligt mig. Bara sålänge det gäller en "ras" och religion. För "de andra" räknas inte in i denna demokrati.
Jag vet inte hur många gånger jag sagt det, men jag säger det igen. Det här landet vore ingenting, INGENTING utan folk som flyttat hit från andra länder. Svenskarna skulle vart utdöda för längesen.
Och jag säger detta igen. Jag hoppas det kommer ett krig till sverige, helst av ett uberkkristet vitt land som bombar sönder hela jävla sverige. Och fan den sveriigedemokrat som försöker fly för hjälp o ett annat land.  Det om nåt är ni fan inte värda som står för att strypa 90% av flyktingmottagandet.
Folk får rösta vad fan de vill. men då får jag också protestera mot att de kommit in i riksdagen. Jag är sjukt besviken på det och kommer fortsätta uttrycka min bitterhet över det. Läs inte mina obildade inlägg om det i så fall.. Men de som röstat och säger att de inte är rasister. Det är så sjukt illa så jag vet inte vad jag ska säga. Seriöst. Försöker ni lura er själva eller? Går det bra?
Så du kan ju läsa på lite av vad jag har läst på och inte. Men tack för din kommentar. Varför  är du anonym?

Kommentarer
Postat av: zandra

h#n har skrivit till mig med...

2010-09-24 @ 18:54:33
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0