ARG

Helt sick!
Jag förstår inte vilka de efterblivna som, röstat på SD är, jag vet 2 stycken, TVÅ som röstat på dem. Den ena försökte ge en fin liten kommentar på valdagen, men hon kände sig tydligen så jävla ägd, för inget svar fick jag tillbaka. "Jag är inte rasist" stod det på hennes facebook. Yeah right. Kom igen är dte nån som går på sån bullshit - nej!
Kollade lite igår kväll när Jimmy Åkesson fick svara på frågor av han Lennart Ekdal heter han  väl? Och han frågade det, "så ni menar att SD inte är främlingsfientliga?" "Nej" "Men ni vill ju strypa 90% av invandringen, i princip all invandring" "Nej 90% är 90% och inte ALL invandring, vi vill sänka asylinvandringen och anhörighetsinvandringen och satsa på de som kommer, ha en bättre integrationspolitik än det är nu. Folk som flyttar hit på grund av jobb eller studier, de har vi inga åsikter om".
Men ååh give me a break.
Jag hoppas eller nej jag hoppas inte såklart, men man leker ju med tanken på att det blir ett grovt krig här i Sverige. Det är nu vår tur att fly till nåt land långt härifrån. Sakerna vi har sett här är helt omöjliga för folk runtom i världen att förstå när vi kommer till ett annat land. Då hoppas jag att de avvarar några hektar mark, bygger ett stängsel och kastar in SD:s medlemmar och väljare där och så kan de sitta här i sitt återvunna Sverige!
Fy fan vad arg jag blir.
Måste hitta nånstans vilka som röstat på SD, känns som att det är ett stort parti i Skåne faktiskt.. Bara kolla på deras mandat de ska ha i riksdagen, fan hälft6en är från Skåne.

Kul med han snubben de hade intervjuat i aftonbladet om islam osv. Att man inte kan vara svensk om man tillhör islam och målsättningen är att de ska flytta tillbaka till sina länder. En fråga då. Vad gör de med de människor som faktiskt konverterat till Islam? För de kan ju uppenbarligen inte vara svenska? Vilket land tillhör dem? Om de är svenskar i generationer bakåt? Nej de tänkte inte på det. De tror att om invandringen av muslimer till Sverige fortsätter så kommer det att leda till ett inbördeskrig i Sverige. Snälla give me a break.

Det kanske är lika bra att flytta. Helt ärligt. Jag är inte långt ifrån att göra det. Jag har ju ett till hemland så att säga..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uttala dig inte om sånt du inte förstår.. Du bidrar själv till problemet genom att döma ut alla väljare..



Läs den här krönikan! http://www.aftonbladet.se/debatt/article7834728.ab

2010-09-24 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0