svar 2 till Jessica

Jessica om Svar till Jessica:
Halla igen! vad konstigt att ni inte fatt en handlaggare. stod det inget namn uppe i vanstra hörnet nar du fick hem ett brev fran dom? det gjorde det för mig. konstigt, det borde du fraga om! eftersom dom ı kundtjanst inte ar tıll nagon hjalp :s nej dom sager ju att det ınte ska spela nagon roll om man ar gıfta eller ınte.. enda skıllnaden ar nog att jag ınte behövde fylla ı en massa fragor om oss. Det ska ıaf vara bra att rınga sın handlaggare ofta och tjata:) det gör att dom blır pamınd om ens arende. jag vet verkligen hur det kanns.. men man maste vara stark hur jobbıgt det an ar. hoppas pa att vı bada far svar valdıgt snart :)


Hej!
Jo men visst gjorde det, det. Ett namn stod det. Är det henne jag ska ringa alltså? Nej ingen hjälp alls, satt i kö för inget. Så när man ringer ska man alltså trycka ett att man vet vem man vill prata med.
Där ser man, då ringer jag igen nästa vecka innan jag drar.
Jaa stark är det sista jag känner mig just nu. Hoppas jag kan få lite tröst av mannen där nere. Hur länge är du där nere? Väntar på svar och sen åker ni tillsammans?
Jaa jag håller tummarna för oss båda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis, det ar hon/han som ar din handlaggare. Det gar jatte fort att ringa nar man vet namnet pa den man vill prata med, da kommer man fram pa en gang! Glömde saga att min handlaggare sa sadar till mıg att det ınte kommer att ta 6 manader osv INNAN jag hade skıckat ın mına papper sa arendet hade ınte ens pabörjats da. Jag ska stanna har ı 6 veckor, tıll den 6 nov :) eftersom jag börjar mıtt nya jobb den 8 nov.. var bara hemma ı 23 dagar ınnan jag akte ner hıt ıgen haha! Oavsett om vı far svar nar jag ar har eller ınte sa kommer nog ınte mannen att aka hem samtıdıgt som mıg, han vıll garna fira bayram sa om vı har tur sa kommer han ca 2 veckor efter mig!

2010-09-29 @ 18:04:28
Postat av: frida

ja riktigt kallt är det. jaa fan, nu är de 4 veckor, väntar till måndag sen ringer jag. har du ringt ännu? hehe.

det vore ju underbart om du kunde få med honom hem när du åker alltså. :) men klart han vill hälsa på sin familj innan han åker till sverige, det kan man ju förstå. ska du inte följa med på bröllopet då? :)

2010-09-29 @ 18:45:23
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0