Svar till Caroline

Caroline om 100818:
Hej Mikaela!
Jag har varit tillsammans med min pojkvän/fästman(vi är förlovade)i snart tre år. Så fort jag har tagit mitt körkort så åker jag ner igen, för att stanna. Vi har köpt en lägenhet tillsammans och allting är toppen. Vi har haft våra problem som räcker och blir över men vi har löst allting tillsammans och nu kan vi äntligen vara med varandra.

Jag vill bara säga till dig att jag vet hur du kanske känner; en enorm saknad och oro och otillräcklighet och massa annat som förstör vardagen en hel del....men GE INTE UPP! Det är väldigt svårt att vara ifrån varandra, ett långdistansförhållande tär väldigt men det har sina tjusningar också. Jag hoppas allt går bra för dig och din pojkvän! Och jag hoppas du vet att du inte är ensam om det här jobbiga....hoppas ni snart kan vara tillsammans igen!
Om du vill dela det jobbiga med någon (jag är trots allt ifrån min älskling i åtminstone 2 månader till) får du gärna skriva till mig via min mail.

Ha en toppen dag
Kram Caroline


Hej!
Vad roligt med ännu en som hittat hit. Jag bestämde mig för att maila dig på en gång istället, så kika in i din mail så finns nog ett från mig där!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0