Ett andra svar till Filippa

Filippa om Svar till Filippa:
Hej :)

Kul du svara :) Jag var i alanya, hehe roligaste jag gjort på länge. Hur lång tid går det nu innan du ska till alanya igen då? :)

Hur varmt är där i november ungefär? Vet du de?

Tycker bara det är kul när folk kommenterar, det händer inte alltför ofta!
Okej, vart någonstans? Vilket hotell? Vad skönt att du hade det!
Jag har inte bestämt det helt, det beror helt på vad som händer och sker..
Jag har aldrig vart där i november, men däremot var jag där sista veckan i oktober första gången och då var det väl i alla fall en 20-25 grader, det gick att sola och bada!
Om du har lust får du gärna skicka en kommentar med din mailadress så kan vi ha kontakt så!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Okej :)



20-25 är ju ganska skönt :p när vi var där var det ju endå 45 haha :P lite överdrivet kanske. Ehm , vi bodde på Perle Hotel.. det låg precis i centrum. Kanske 100 m från hamnen :) Så det var perfekt!! Har din kille varit i Sverige något? :)



Du får jättegärna svara på mailen istället. :)



[email protected]

2010-08-16 @ 18:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0