~

På grund av tenta och en massa annat, ja livet helt enkelt har jag inte tränat på några dagar, eller en vecka kanske det är rent av. Men idag tog jag tjuren vid hornen, fanns liksom inga ursäkter idag så gav mig ut på en liten runda. Helt sjukt vad seg man blir efter så långt uppehåll. Mycket handlar ju om psyket såklart och det har blivit mycket bättre märker jag. Tänkte ge upp snabbt men det blev ju kanon till slut.
Hoppas det håller i sig nu, nu när jag har sommarlov!!!!!
DAGENS TRÄNING: Löpning 5 km + lite situps mm.

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt med sommarlov. Kanske kan vi träna ihop någondag när jag är frisk igen och får träna.

Syns på måndag, ska bli så kul att träffa dig.

Pöss

2012-06-01 @ 11:26:45
URL: http://annicaj73.wordpress.com/
Postat av: Kristina

vad duuuktig du är som tränar! hur åker du ner i sommar? har varit off på att läsa bloggar men om jag har förstått det rätt så stannar du en del i svea? puss på dig!

2012-06-01 @ 18:55:54
Postat av: Sandra

Visst blir man seg fort. As svårt att komma igång efter mina 2 veckor i Turkeit. Grym du är som gav dig ut:D

2012-06-01 @ 19:38:50
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0