~

Nu är det slutspurten på tentan som kokas ihop. Så sjukt drygt är det!!!!!
Och så känner jag mig så heart broken. Saknar Y så jävla mycket och det känns som att vårt liv tillsammans aldrig kommer reda ut sig. Blääää vill bara sätta mig på ett plan ner dit nu! Snart 7 veckor sen vi sågs. Visst tiden har gått sjukt fort det måste jag medge. Men det är ju ändå alltid ett litet tomrum hela tiden.
Får bli ett rejält firande på fredag av färdig tenta så kanske jag kan glömma detta miserabla tillstånd för en stund.
den här resan skulle jag göra om och om igen.. Nästan vid årsdag 2 och nu är det här nästan 2 år sen.
Vart fan tar tiden vägen!?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till med tentan. Och jag förstår känslan tjejen. Samma här:( till och från. Det blir bra ska du se:). Slå till med ett rejält firande på fredag:). Och jag håller med vart tar tiden vägen???;O Sjukt ju.

2012-05-30 @ 20:32:29
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Annica

Längtan stärker erat förhållande, om det nu kan va någon tröst ...puss

2012-05-31 @ 10:29:18
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0