~

Just nu pågår en väldans massa saker i mitt liv, därav lidande blogg.
Nu ikväll var jag och Jennifer på bio och såg The Vow. Mycket fin film, men kanske inte borde se den om man inte annars i livet är helt och hållet nöjd och glad. Slutade med fontängråt i slutet av egentligen inte filmen tror jag. Ibland kommer allt ifatt än. Men överlag ska jag inte klaga. Trivs ganska bra med livet. Mycket skojigheter har det blivit på senaste och denna vecka är ju fullproppad med födelsedagar, dop och middagar. En tenta ska jag försöka bli klar med till på fredag också, sen har jag sommarlov!
I alla fall i tio dagar tills jag börjar jobba. Ska bli så kul att åter få träffa alla barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0