~

Hur kommer det sig att tiden går så fort, den går alldeles för fort! Som alltid på sommaren. Det finns otroligt mycket att göra nu, det sista man vill göra är att plugga men det börjar bli dax för att fixa det snart.
Igår blev det mys med Jennifer i rålis hela dagen lång. Mycket trevligt med några otrevliga inslag, men vi hade sjukt trevligt med massa gott att dricka. Avslutade kvällen med en jordgubbsmojito. Mums!

Idag har jag mest tittat på kuzey güney, sista avsnittet nu, vad fan.
Snart ska jag iväg på filmmys hos Nicole. Jag säger det alltså, ge mig fler timmar på dygnet!


 


Kommentarer
Postat av: Annica

Vlken fin bild. Härligt att se dig leee och ha det mysigt i solen. Kram

2012-05-20 @ 08:52:13
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0