~

Jaha.. Nu är min syster och mamma på väg till New York. Är inte alls avundsjuk speciellt inte eftersom jag var så nära på att köpa biljett och åka med, hittade exakt samma resa som dem i höstas fast tusen kronor billigare. Varför, varför varför köpte jag inte den?
Jo juste för att jag lyckades förlova mig med nån som ääääääälskar Alanya och jag måste lägga mina pengar på att åka dit år efter år. Måste? kanske ni tänker, men ja. Ett förhållande hålls inte särskilt mycket i liv när om man ska vara ifrån varandra fem månader. Inte vårt i alla fall, känns som vi kom ur det stadiet ganska snabbt sååååååå.
Otroligt bitter just nu eftersom det känns som att det var fem månader sen vi sist sågs och vi känns väldigt avlägset just nu.
Oj jag var visst argare än jag trodde. Hade nämligen tänkt att bara skriva om New York.. I alla fall. En dag i mitt liv ska jag tillbaka dit. Så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Zandra

<3

Ska se om jag hittar receptet igen :)

Puss

2012-05-15 @ 13:29:45
URL: http://zandraorneling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0