~

Har efter denna slitna vecka vart ute och sprungit idag, så skönt men jobbigt. Vädret var kanon.
Jag skulle ha läst lite till plugget idag hade jag tänkt, men det är inte bara jag som sprungit idag utan det har även dagen gjort. Har fått lite annan nytta gjord och nu funderar jag på vad sjutton jag ska hitta på. Känns sjukt segt att sitta hemma själv ikväll eftersom jag vart ute och rört på mig hela tiden sen Y åkte. Men pengabrist är något jag lider något extremt av just nu. Har lite dörrar öppna för kvällen men som sagt allt kostar pengar..
Helt sjukt är det, för nu är det bara 3 veckor kvar i skolan! Sen har jag ett fett sommarlov på tre månader. Det frågas från många håll när jag åker och om jag bokat biljett. Nej det har jag inte och vet inte när jag åker. Vet inte om jag orkar åka ner över sommaren. Håller på att ragga jobb och i så fall kanske det blir att jag åker ner över juli. Det är ändå då de flesta är där i år känns det som. Så lite tid som möjligt tillsammans i Alanya tror jag är bra för oss. Men vi får se, det är klart jag åker om det inte blir jobb, kan ju inte sitta här hemma och häcka då. Även om det vore förträffligt att spendera en sommar på hemmaplan.
Det går utför kan man säga..
En grön Sverigesommar
VS.
En svettig Alanyasommar med lite kärlek och lite bråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0