~

Roligaste dagen på länge. Känns så roligt i skolan och i livet nu, thanks sunshine.
Idag började något som heter klasskampen, man kan fatta vad det innebär. Vi tävlar klassvis vilka som är bäst på vissa saker helt enkelt. Idag startade det med bowling, jag var inte riktigt säker på om jag skulle vara med men sen efter mycket om och men så blev jag kvar i alla fall. Tur var ju det haha. Sen drog vi som var med från klassen vidare lite och smuttade lite på lion bar. Samtidigt hade vi fått en lista med grejer som vi skulle fota för olika poäng, man kan vinna en kväll med dricka för klassen typ, lätt värt. Tror det kommer gå super! Nu känner man sig som en riktig student alltså!


Kommentarer
Postat av: Helena

Min sambo åker ner 2 veckor i slutet av maj men jag jobbar hela sommaren. Ev att jag åker ner senare i höst isåfall :)

2012-05-08 @ 16:11:54
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0