~

Svåra val här i livet. Ska jag gå ut och springa om en stund eller ska jag köra ett IW-pass klockan fem. haha.
Löpturen igår var ju för jävla nice och man kanske ska passa på medan det är fint väder fortfarande. Är dock lite kyligare idag, men man håller sig ju varm.
Idag sågs vi i gullmars för lite grupparbete på ett par timmar. Kommer nog bli bra det här om vi kommer igång bara. Tog en sväng förbi "jobbet" som inte är mitt jobb längre och hälsade på. Överfallen som vanligt, alltid kul att känna sig lite efterlängtad. Mamma tyckte jag skulle stanna till fyra så kunde vi promenera tillsammans, men nej det hade jag ingen lust med idag..
Vet inte vad det är med mig, men jag känner mig hungrig hela tiden, lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0