~

Här har det ju verkligen ekat tomt sen i fredags. Har vart lite upptagen sen dess kan man säga.
Över helgen var jga i Malmö och hade mys hemma hos Karin. Hann även fika med Sara och hänga lite med Filippa, så det blev ju en jackpot! Ille har skämt bort oss med god mat och många leenden från Maximilian, kunde ju knappast bli bättre.
På valborg åkte jag hem till min gudmor och sysslingar. Käkade middag och drack vin och kollade på brasan. Supermys (förutom brasan, det är ju fan så tråkigt, haha) Sov över där och hann inte vara hemma länge förrän jag tog en promenad till mamma och käkade en god grillmiddag där och tog en promenad tillbaka. Måste passa på att njuta av vädret, Sverige och våren så mycket det går! Det är en underbar promenadväg mellan oss som jag älskar att gå på sommaren.
Igår var det skola igen efter långhelgen, föreläsning och sen lite grupplanering. Tror det blir en bra kurs det här, mycket att göra och tyvärr så tappar jag motivationen lite när solen lyser och värmen sprider sig. Det är ett himla tjat om vädret men det är ju så fantastiskt. När jag kom hem igår bestämde jag mig därför för att ta en löprunda i solen, svettigt och skönt. Har fått en del färg ii ansiktet och det känns super.
Idag har vi gruppträff och tänkte väl ta oss till en park om vädret är som det varit de senaste dagarna, vilket det verkar som om jag får säga det själv! Får se hur lång tid det tar, men väntar nog med träningen tills jag kommer hem..
Så förlåt för mitt tjat, men det går ju inte att vara annat än pigg och glad av solen och de långa kvällarna vi fått nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0