SVAR TILL REGINA

Ja det är jobbigt, samtidigt som jag vet att han inte vill vara här 100% han har sagt från början att han vill jobba i Alanya i sommar. Det är jag som har så svårt att acceptera det bara. Samtidigt som jag också känner en väldigt stark längtan att vara där med.. Det är det jag inte riktigt vet, vad det är han inte trivs med. Jag tror det mer är att han trivs sååå bra i Alanya och känner att han är skyldig familjen att jobba på deras restaurang.
Ja det förstår jag med att det är svårt att flytta på sig, oavsett om det är inom eller utom sitt land. Men han har inte riktigt försökt tycker jag.. men men.
Vad du är söt hihi. Ja man kan ju inte ge upp. Än så länge har jag inte träffat nån som skulle kunna få mig att sluta kämpa för mig och Y.
Kram till dig Regina! Blir det nåt Alanya för dig/er i år?
Och när jag ändå skriver, så kan jag berätta det då att Y kommer att åka tillbaka i april någon gång till Alanya och jag själv kommer väl åka ner i juni. Det känns både bra och dåligt. Men jämna år brukar vara de bästa för oss, och det känns som att det bara kan bli bättre än förra sommaren. Om man får spekulera lite!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag tänkte precis fråga detsamma. Så han ska tillbaka till Alanya alltså. Stackars dig, jag hade ju inte kunnat fokucera på pluggandet. Ska han hålla på så varje sommar då eller? Han får nog tänka lite på PUTet också som kanske inte blir så lätt att få om han gör så varje år. Jag förstår dig också att du saknar Alanya och kan ta tillfälle i akt å åka ner. Men ändå, lite får han nog bestämma sig.



Massa kramar till dig.

2012-03-04 @ 15:45:52
URL: http://m8nsson.com
Postat av: sanna

Usch min pojkvän åker också tillbaka i sommar för att jobba!! Hur länge ska du åka ner? Vet du föresten hur det är med deras UT? Blir de av med sitt UT om de inte är i Sverige på för lång tid eller vet du hur det är?

2012-03-04 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0