~

Hej hopp!
Har precis kommit hem efter den obligatoriska söndagsmiddagen hos mamma. Mums och mys.
Det var första gången på flera, flera veckor som Y följde med. Förstår att han tycker dte är lite jobbigt då jag inte tror folk kan föreställa sig hur intensiva jag, mina systrar och mamma är. Haha. Våra munnar går i ett samtidigt om olika ämnen, ingen lyssnar på den andra. Haha inte fullt så illa, men nästan!
Han stack iväg efter en stund för att möta sin vän, det är väl typ fjärde, femte kvällen i rad så jahaja nu sitter man här själv. Ska bädda rent i sängen och lägga mig och kolla på nån film tror jag.
Imorgon är jag ledig också, så vi får se vad som händer. Ska posta några traderapaket i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0