~

Nej.. Idag vill det sig inte. Jag sitter här omringad av alla mina papper och skrivhäftet uppslaget redo för att renskrivas på datorn. Men jag känner mig lam när det kommer till att skriva.
Y har åkt till jobbet så det borde ju kunna tänkas underlätta, men icke.
Jag kom in fel idag, började med en välförtjänt sovmorgon, det var längesen nu! Låg kvar ännu lite längre och hade en mysstund med Y, också längesen det hände. Vi går verkligen om varandra just nu. Jag går upp tidigt, åker iväg och pluggar, kommer hem när han jobbar. när han kommer hem ligger jag i princip och sover.
Om en vecka är det över för ett tag, då skriver jag min helvetestenta! Ska bli så skönt när den är avklarad (förhoppningsvis på första försöket)
Lär ju åka in till studenpalatset imorgon och plugga satan, så jag kanske får ta mig en slappdag idag efter veckan.
Ska kolla lite criminal minds och kanske gå och köpa mig en bulle på bageriet här bredvid oss.
Får man väl göra ibland va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0