~

God morgon solstrålar!
Som kanske märktes hade jag en otroligt låg kväll igår. Det höll i sig tills jag började min veckodos av pretty little liars och försvann definitivt när Y klev innanför dörren och var underbar. Känns ju nästan löjligt. Det kommer ordna sig för oss det vet jag!
Jag kommer nog alltid vara en sån som vrider och vänder mig till vansinne över minsta lilla!

Nu blir det minsann in till studentpalatset hela dagen för tentaplugg! Nu börjar det verkligen närma sig! Får sällskap av min fina vän så det blir bra! Väskan är sjukt tung och kommer väl ha brutit ryggen innan dagen är slut!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi är verkligen så himla lika. Velar fram och tillbaka. Att man inte hamnat på "dårhem" än. Härligt att han kom hem och var underbar gumman! Kramar

2012-03-07 @ 10:26:25
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Annica

Kramar om hårt. Klart allt ordnar sig, men vägen i livet är långt ifrån rak och man rammlar och slår sig många gånger. Jag hoppas du slipper rammla så många gånger som jag gjort och jag hoppas du och Y kommer leva lyckliga resten av era liv, ge varandra tid och plats, ge varandra tillit och frihet och glöm aldrig att ni aldrig ska somna som osams och att ni ska pussas mycket.

Jag hoppasd så att vi snart ses och kanske kan vi vara tilsammans i Alanya i sommar, där våran vänskap startade <3

Puss min vän och "lillesyrra" ;o)

2012-03-08 @ 16:15:03
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0