~

Idag är en sån där dag... En dag då allt känns piss.
Y är iväg och jobbar, han har redan börjat prata om vilket skit allt är och att han ska åka tillbaka till Alanya snart.
Jag orkar inte. Vet inte hur många gånger jag sagt det och hur många gånger jag frågat mig om det är värt allt.
Jag förstår verkligen inte problemet. Nu är vi sura på varandra och han kommer hem vid elva, då sover jag och imorgon börjar jag nio så vi lär ju ses imorgon kväll kanske. Kul.
3 år är kanske inte så lång tid om man ska vara tillsammans tiotals år, men man kan ju inte hatta och fnatta fram och tillbaka hela tiden, det går inte. Inte för mig i alla fall. Situationen ter sig mer och mer hopplös.

Kommentarer
Postat av: regina

Jag kan tänka mig att det måste vara jobbigt när han pratar om att han vill tillbaka till Alanya, är det jobb/skola han inte trivs med eller är det Sverige i sig?

Det tar ju ett jäkla tag innan man kommer in i allt, jag känner mig så less ibland nu när jag flyttat till Luleå och inte har mitt vanliga socialanät här som jag har hemma i Kiruna, och jag är ju ändå kvar i mitt hemland. Tycker hur som helst att ni är fantastiska som fixat det så här långt! :)

2012-03-03 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0