~

Vad ska jag säga om gårdagens match. Vilken besvikelse.. Säger bara JA Zlatan förtjänar att beskrivas som Sveriges enda hopp. Han var den enda som spelade fotboll igår på riktigt, men det hjälper ju inte mycket när ingen annan gör det. Isaksson var riktigt bra med tycker jag.

Lustig - ett stort fett skämt. Seriöst.

Känner emellanåt att det inte ens är värt att kolla resten, men klart jag kommer göra det, men surt är det. Om det var nåt lag som jag hade hopp om att Sverige kunde slå. Vi skulle ju leda gruppen idag tänkte jag, men nej. Jaja nya tag Sverige. Förresten domaren var inte bra, mycket fördel Ukraina (jag brukar aldrig klaga på domare, förutom när det är befogat) och ukrainarna, jävla käringar som la sig ner och grina för allt. Inte okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0