~

Kanske är dags för mig att uppdatera ordentligt. Vad har hänt på senaste i mitt liv?
Jag har ju blivit ett år klokare. På min dag satt jag och skrev tenta sen sket jag i det och mamma bjöd mig på fika i stan och jag fick en klänning som jag ville ha från Forever21. På kvällen kom pappa över för han skulle stanna här i veckan. Av honom, sambon + alla hundar fick jag två stycken mexicana set, alltså porslinskålar som man använder vid plockmat typ. Kommer säkert att användas, sånt är ju alltid bra att ha när man någon gång i livet flyttar till sitt eget ställe och så kom pappas moster över på lite te och vi satt och pratade lite. Avslutade kvällen med, tro det eller ej att kolla på eurovision igen hahahah jag vet - nörd!
Onsdagen var jag ett vrak skulle man kunna säga. Det gick fruktansvärt segt men jag skrev klart min tenta och skickade in dne på kvällen och kollade sen på Sverige - Island med pappsen.
Sista maj (tiden går så sjukt fort) städade jag och sprang lite. Det var bra att jag gjprde det för min lillasyster fyllde nämligen 15 (!!!!) år och vi åkte in hela familjen och käkade tre rätters på en grekisk restaurang. Sen rullade vi därifrån haha.
Fredag, Sista dagen i skolan och första dagen på juni och sommarlov. Synd att det vräkte ner regn. Tror inte det var direkt någon som tog vår uppgift på lektionen seriöst utan vi pratade om annat. Efter avslutet gick nästan halva klassen tillsammans och käkade lunch. Riktigt kul! Sen droppade de flesta av men vi var tre, fyra stycken som gick och tog en öl (eller fera) efter. Firade sommarlov med litte chips och edward cullen! Twilight-marathon is the shit!
Igår åkte jag hem till sjuklingen Jennifer och hade en heldag med film och godis. Först tittade vi på burlesque eftersom det var en skam att jag inte sett den tydligen, haha. Den var helt okej, fast jag har nåt emot christina aguillera verkligen..  Sen fortsatte vi att se på en film jag aldrig hade hört talas om men som verkligen var en film i moin smak. Freedom Writers. Check it up säger jag bara, om man som mig gillar verklighetsbaserade feel good-snyftare. Käkade mat på Adems jobb och sen åkte jag hem till min sköna säng.
Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska hämta upp oss om några timmar för att åka på min kusins dop. Favoritsysselsättning verkligen!

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som du har en toppenliv gumman. Låter härligt.

Hoppas vi ses i morn och du vet att du får sova här om du vill. Pöss

2012-06-03 @ 17:55:01
URL: http://annicaj73.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0