~

Appen funkar inte, internet har inte funkat på hela dagen. tills jag ringde pappa och han fixade det på nolltid haha!

I lördags kväll kände jag att ett obehagligt illamående smög sig på, brukar få det ibland så jag tänkte att det kan jag sova bort. Men sen var jag lite orolig ändå eftersom det var några fall av magsjuka på jobbet i förra veckan. Och mycket riktigt fick jag det med. Fy fy fy. Det har inte vart roligt alls. Det positiva är väl att jag krympte min mage inför beachsäsongen som är snart haha. Nä men jag ser det här om en ny start på ett hälsosamt liv, nu får jag bestämma helt och hållet vad jag ska börja fylla magsäcken med igen.
Imorgon ska jag gå till jobbet igen (frisk 48 timmar) efter en dag med Harry Potter-marathon. Måste ha något att göra om dagarna igen.

För övrigt saknar jag min älskling så jag spricker snart. Kollar biljetter men det är fasligt dyrt alltså. Om någon skulle hitta någon billig biljett ner får ni gärna höra av er!

Kommentarer
Postat av: Kristina

När ska du åka? Kramis

2012-06-19 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0