~

Jag har verkligen utvecklat en fobi för det mesta som flyger. Tycker det är väldigt obehagligt.
Getingar är det som får mig mest panikslagen. Det finns ingen hejd på vad jag gör om en geting kommer mot mig, sorgligt men sant.
På senare tid har även lite större fåglar blivit ett litet problem. Duvor har det varit då främst, när man går i stan till exempel och det kommer en flock duvor som flyger över huvudet. Men nu har det gått långt. Både jag och min syster har blivit attackerade av stora äckliga måsar nu under veckan precis utanför vårt hem. Störtdykandes mot huvudet, två tre stycken. Det var inte roligt nånstans ska jag säga. Jag vågar fan knappt gå utanför dörren...

Kommentarer
Postat av: Sophia

Guuuuud, jag har också fått världens fobi efte att måsarna attackerade mig..
Får ont i magen när jag ser en sån jäkel.. :/

2012-06-23 @ 22:27:10
URL: http://nattstad.se/Sophias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0