~

Nu känner jag att det är dax för mig att skriva några rader här.
Livet rullar på, det består just nu i att plugga, träna cirkelgym och kolla på SATC. I stora drag liksom.
Igår var vi på Adems födelsedagsfest, vi fick skjuts till gullmars när de andra drog ut så vi var mycket glada över att vara hemma strax efter tolv istället för halv två, två.
Annars har pappa bott hos oss två nätter den här veckan, han har börjat jobba i huset mitt emot min skola, hihi så i onsdags fick vi sällskap in.
Angående skolan, så känns det så sjukt nice att vara tillbaka. Jag är taggad även om jag suttit flera timmar efter innan skolan nu och läst och sen föreläsningar, det är mycket att läsa nu. 15 hp Juridik i socialt arbete är det som gäller fram till 16e mars då vi har mördartenta. Med klassen känns det väl okej ändå. Jag avvaktar lite i början, men de verkar snälla ändå så det blir nog inga problem. De verkar tycka det är lite kul att jag ska med dem hela vägen liksom även om de verkade en aning förvirrade. Jag tror det ordnar sig.
Nu håller jag på att tvätta och försöker lindra min svidande hals som jag vaknade upp med. Precis vad jag behöver (måste ju kunna gå på cirkelgymmet imorgon)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0