~

Alltid ska det vara nåt... Igår fick jag ett mail från min vän Tina om de nya visumreglerna för svenskar (och även danskar) som åker till Turkiet mycket och länge. Det ska alltså bli samma regler som de införde för norrmännen för ett par år sen. Så nu måste man verkligen räkna dagar hela tideneller köpa den blå boken. Allt blev just så komplicerat, eller jag är mest skiträdd för Yakups UT som går ut i oktober nu, är det inga problem med det så är det okej eftersom då kanske jag spenderar max två månader om året i Alanya..Well well, den som lever får se. Det finns mycket för oss att planera och prata igenom just nu. Man vet aldrig vad som händer här i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0