~

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här nu när jag fixat mig en ny lite roligare. Fattade dock inte att nattstad är ett slags community och det verkar bara vara turkar och folk från andra länder som är där inne. Haha tydligen kan man trycka på tjejer/killar online. När jag precis startade upp där utan att veta nåt var det några killar som började skicka meddelande. WTF!?! haha men sen såg jag att man kunde ändra civilstånd så efter det har det vart luuuugnt. Jag vill ju liksombara vara ifred och ha min lilla blogg där.
Man kan se vilka som besökt en och jag lovar att det är hur många turkar som helst. Haha, antingen är majoriteten turkar eller så är jag som vanligt en turkmagnet (som vissa brukar säga).

Jag har väl tänkt att kanske lätta lite mer på trycket här då, eftersom jag vet vilka alla är som läser nu. But as you know, vissa grejer håller man helt för sig själv. Men lite mer personligt har jag tänkt mig här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0