~

Imorse satt jag och läste igenom några månader från allra första början av denna blogg.
Hur fan skrev jag!? Sjukt mycket stavfel och massa "typ" överallt och allmänt tråkiga inlägg. fast jag kanske skriver så fortfarande?
Om jag vore en hejare på designer och sånt så skulle jag fixa mig en kick-ass design och rensa bort gammalt skit och öppna upp denna blogg. De två sistnämnda ska jag i alla fall göra. Känns som att nattstad verkligen inte var något för mig ändå. Jag känner mig inte så "glamourös" som de flesta som bloggar där verkar vara. Det här är ju såååå jag. Hela mitt vuxna liv finns här... Men som sagt de tråkiga och osammanhängande skitinläggen ska bort och sen ska här öppnas.
Har faktiskt vart duktig idag och pluggat en del på morgonen. Yakup har spelat super mario och jag hörde ordet "sik" hela hela tiden i olika varianter. Ni kan ju förstå att det gick bra. Har fyndat nya träningsskor för inomhus idag och laddat upp med lite vin och cider för kvällen. Förförsta gången sen.. Maj skulle jag tro, ska jag gå ut ikväll. Får se om det blir en fulländad utgång för, det tar emot att säga det men herrn i huset var inte alltför glad över detta. Inte för att jag direkt så gör allt som han säger, men ändå.
Vi körde på en liten mysmiddag på Jensens igår, trerätters massa snask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0