~

Jag förstår inte alltså.. Jag kommer nästan aldrig ihåg vad jag drömmer. Men om jag gör det så är det allra, allra oftast att någon försöker döda mig vilket betyder att jag i drömmen blir jagad och är sjukt stressad, resten av drömmarna jag kommer ihåg handlar oftast om att yakup är otrogen. Båda dessa typer gör att jag vaknar på oerhört dåligt humör, ledsen eller omtumlad. Natten till idag lyckades jag pricka in båda dessa händelser. Ett kort fragment av Yakup som sitter mitt emot mig och håller på med en annan tjej, jättekul. För att sen gå vidare till att vara i ett gäng med typ 4 killar och en tjej till. 3 killar och tjejen dödar den andra killen och jag får på något vis reda på detta. Därför vill de döda mig med, samtidigt som alla parter försöker spela att vi är vänner, det slutar med en rättegång där vi går upp och sjunger tillsammans på scen.
Ja nu har ni fått dyka in i mina drömmars värld. Jättekul! Jag undrar vad det betyder och varför alltid samma händelser fast med olika personer och miljöer.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mikkinikks!



Jag läste faktiskt om drömmar här om dagen. Och det stod att 9 av 10 drömmar handlar alltid om sig själv även om man drömmer om någon annan.



Det stod att om man drömmer om döden så är det ofta så att man lämnar "något gammalt" bakom sig, att en egenskap eller ett tidigare beteende förvinner!

Men kan också vara att du kanske känner dig kvävd på något vis i ditt vardagliga liv och inte kan leva ut!



sedan om man drömde att sin partner var otrogen, så stod det något i form med att "är du otrogen mot dig själv?" Du kanske gör saker som du egentligen inte vill, lämna en disskution som du inte vågar. Man skulle typ fråga sig själv dagen efter om man fick upp något sånt här!



Vet ju ej om allt detta är sant, men så stod det iaf på en sida där massa personer fått svar om sina drömmar!:)

2012-02-22 @ 10:27:54
URL: http://annisen2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0