~

Idag fick det bli jobb. Halv elva till halv fem, heeelt okej och jag var så efterlängtad, hehe. Känns så kul när barnen bara kastar sig över en och säger att de är så glada att jag kommit dit.
Känner mig helt slut i huvudet och har en reflektionsuppgift som jag ska skicka in ikväll. Och för er som inte visste så bor jag och Yakup med min syster i vår mammas lägenhet. En aning komplicerat kanske. Just nu har min syster då någon slags kompisträff. detta händer då och då och jag känner verkligen hur irritationen bubblar upp. Det kanske är jättesjälviskt eftersom att min pojkvän bor här och så. Men jag har nästan aldrig aldrig vänner här hemma. Vårt rum ligger precis vid köket och vart tror ni de håller till? Ja precis köket. Så nu är det ju verkligen skitlätt att plugga. Det är i dessa situationer som jag verkligen känner att jag behöver ett eget ställe NU.
Fy fan vad tröttsamt det är och det är ju inte så att de andra är hemlösa, de skulle ju kunna vara hemma hos någon annan en jävla gång.
Tack för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0