~

Fan nu kom en sån där övermäktig känsla att jag bara tar allt och flyttar till Alanya. Jag tror jag skulle passa rätt bra som hemmafru faktiskt. Jag är ju tyvärr ingen sån kvinna som "kvinnor ska vara idag", det vill säga vilja göra karriär, tjäna 50 000 i månaden minst och skaffa barn när man är närmare 40 om man ens ska skaffa barn. Sen vet jag att jag skulle ha panik att vara ifrån min mamma på det sättet och jag skulle ha panik över att inte direkt ha några pengar, inte spara till en pension, ha en utbildning men inte göra något av den ändå. Behöver jag säga att mitt stjärntecken är tvilling och att man i princip är schizofren av det, haha. Tanken på att bara lulla på. Stressen som finns här i Stockholm och andra större städer skulle jag verkligen behöva komma bort från! Sen skulle jag i och för sig inte klara av att bo med en man jag älskar och se honom några timmar varje vecka egentligen under 6,7 månader. Nej det är inte för mig. Men ändå, tanken lockar ibland.

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag förstår att det lockar! Ibland vill man bara släppa taget. Jag skulle helst velat vara i Alanya igår för att Sverige suger just nu. Nu är det städdags här, ooff! Kram



2012-02-05 @ 11:35:51
URL: http://www.delfinohamam.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0