~

Nu kryper det dåliga samvetet sig på här.. Jag tänker nämligen för första gången denna termin inte gå på lektionen idag. Den är från 14-17, så seeent. Annars är min princip enligt skolan att gå på alla lektioner för det är så bra. Men det är europarätt och det är ganska tråkigt och man ska ha förberett massa saker för diskussion och läst två (enligt mig) väldigt svåra rättsfall på engelska i europadomstolen. Det börjar bli smutsigt här hemma och det känns inte riktigt nice. Så idag tänker jag städa, plugga och träna! Känns extra dåligt eftersom jag skällde på utav bara .... På Yakup igår eftersom han hoppade över skolan igår.

Kommentarer
Postat av: Karin

Ha inte dåligt samvete gumman!! Du är så duktig ändå en gång gör inget!

<3

2012-02-01 @ 12:00:55
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0