~

Oj vad bra det går här inne. hehe.
Jag jobbar på hela veckorna och det är slitigt, somnar hur tidigt som helst pom kvällarna. På kvällarna kan ni ju gissa vad jag vill ägna mig åt, inte är det bloggning i alla fall.
Själv så bröt min jävla förkylning ut nu och de flesta deckar i feber osv på jobbet så det var väl bara en tidsfråga, mamma börjar också bli sjuk. Men idag ska jag ligga inne hela dagen, hålla mig varm och krya på mig för imorgon ska vi ju till grönan. Jag har sett fram emot detta en lång tid och längtar som ett barn. Haha.
Y är inte lika exalterad som jag, men men det ändrar sig nog. Annars så fick han börja skolan igen ganska direkt, så det var skitskönt verkligen!
Allt rullar på med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh ja, bakgrunder, uppväxter och kulturer är ju bara förnamnet.. Jag brukar skrika rakt ut, "JAG ÄR INTE DIN JÄVLA TURKISKA FLICKVÄN DU KAN STYRA HUR SOM HELST" eller "BARA FÖR ATT DIN PAPPA BEHANDLAR DIN MAMMA SÅ" hehehe, kan ju låta lite nedklankande på hur dom behandlar sina turktjejer men va fan det är ju sant, i Sverige har även tjejen nått att säga till om liksom och det ska dom faan ta mig veta.



Efter jag skrev inlägget till dig i torsdags så dök Hakan upp på msn där jag lugnt och sansat fick dra historien igen, och denna gången förstod han mig.. dock var han fortfarande lite kaxig av sig, så jag sa att "nej jag pratar inte med dig om du ska vara sån här" och så skrev vi inte på ett tag, sen kom han krypandes igen och sa nån sak till.. men det löste sig väl inte redigt i torsdags!!

Och du vet jag är så jävla trött på honom att jag varken ringer, skriver eller gör nånting, och det är han nog inte så van vid, jag brukar alltid slänga iväg ett sms eller två där jag säger min frustration för jag kommer alltid på mer och mer saker att säga, men inte ens det gör jag nu. Så han är nog lite förvånad.

Men så igårkväll loggade han in på msn igen, och sen efter ett tag kom ett "hi, how are you" hehe, och då kände jag att jag hade övertaget, så "snäll" har han inte vatt på länge, brukat börja konversationerna med fuck you typ:P han skrev inte mycket, det blev typ 5 meningar och sen skulle han titta på film så han sa godnatt.. men lite roligt är det ändå, för som sagt, han hade ju inte ens behövt skriva dom vänliga meningarna, så han försöker nog bli vän med mig nu=)



Nämen herregud, gillar att vara med upptagna killar? Vilken jävla hobby. Men så vad menar hon egentligen, att det är HON som varit med Yakup, eller hon har bara sett Yakup med andra?!



Asså seriöst, jag har också väldigt svårt för att tro att killarna bara kan slänga bort 3 år sådär för att ligga lite. Jag menar dom vet ju ändå hur både rykten och sanningar sprids som en löpeld, så man kan ju aldrig göra nått utan att det kommer fram till nån.

Men, sen har jag också träffat på dom killarna som varit förlovade med svenska tjejer, hade fått UT och skulle flytta om 2 dagar, men lik fan gick hem och låg med en tjej.. Så det finns alla möjliga sorter. Tyvärr. Man får väl bara känna sin kille bäst helt enkelt, för alla är dom olika. Och nej, jag skulle ju absolut inte tro det om Yakup som redan flyttat till Sverige, vill fortsätta sitt liv med dig här, det känns som ni kommit lite längre än så liksom.



Hehe men ja vad kul att brossan är världens as.. vilka trevliga familjemiddagar ni kommer ha framöver då;) Får jag bara fråga vad denna norska kvinna heter? Okej, världen är ju stor, men i vissa fall är världen liten;) För min syrra hade en norsk kvinna som skrev och anklagade hennes kille för att vara otrogen med henne, det var iofs 2 år sen, hon hette iaf Tina och jag kommer ihåg att hon hade en dotter också så jag bara tänkte=)!!



Att dom nu tagit bort dig från facebook tolkar jag som att dom skäms och har ljugit. Men äsch vad vet jag. Och Natalie har fortfarande inte svarat, inte kollat min blogg heller vad jag vet. Vad fan är hennes problem liksom, kom inte här och skriv att jag ska maila dig och så svarar du aldrig. Hon har väl för många bollar i luften den tjejen, för många lögner att hålla reda på.

På tal om facebook, är det OK om jag addar dig? tycker du är så jävla trevlig=) hehe

2011-09-17 @ 12:08:01
URL: http://m8nsson.blogg.se/
Postat av: frida

nice to have you back here <3

2011-09-17 @ 20:27:35
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: linnea

har precis börjat läsa din blogg, och är också lite kär i en turkisk kille, men är inte helt säker på vad han vill om man säger så.. så, hur visste du? och kan du inte berätta om lite hur ni träffades och så? kram!

2011-09-18 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0