~

Tänkte berätta om min intensiva gårdag.
Lite ändrat i veckan så fick jag öppna på jobbet igår, det är nämligen inte meningen att jag ska göra det. Var lite nervös och inte nog med det så var jag tvungen att gå upp 05.40. Mysigt va?
Öppningen gick bra och jag serverade de tidiga frukost.
Vi var på skogspromenad under dagen och på eftermiddagen var det 5-årskalas för dagiset och jag stannade lite över min arbetstid.
Efter det åkte jag till stan, inhandlade mig lite strumpor och trosor innan jag begav mig för att möta Malin på café 60. Vi hade det väldigt trevligt på uteserveringen och jag pratade nog så hennes öron trillade av. Hehe.

Somnade gjorde jag vid tio, vilket kanske förklarar varför jag vaknade 7.20 idag.. Haha. Får se vad denna dag har att erbjuda. Hoppas jättegärna på att nån erbjuder sitt sällskap.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag är också en som alltid pratar så det är bara skönt att få lyssna ibland ;) Vi ses snart igen!! Kram!

2011-09-03 @ 12:58:44
URL: http://maaalish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0