Äntligen!

Äntligen har blogg.se fixat en app. Min dator ligger död sen ett tag därav ingen bloggning. Ligger även i feber och nån typ av halssjukdom. Ska ringa vårdcentralen om man kan få komma dit och kolla. Tur att man har sån fin sambo som bäddar ner mig och kör diverse huskurer. Har underhållit mig själv med första säsongen av Beverly hills.

Till dig anonyma som tycker alla turkar är slibbiga och behandlar och säger samma saker till alla tjejer som du nu tyckte att Yakup behandlade mig.. Synd att du råkade ut för en sån kille som ja det tyvärr finns alldeles för många av där nere. Men kom igen hur många svenska killar och tjejer är inte ute på äventyr medan de har någon? Och varför växer antalet med könssjukdomar så jääävla fort? Börjar bli trött på er fegisar som inte ens vågar lämna ett namn eller en mailadress som tar ut sin bitterhet på andra...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Strunta i de dumma alla länder har bra och dåliga

människor. Din pojkvän kan ju va en av de bättre.

Lev lycklig me honom och bry dig inte. Svenska tjejer och killar kan ju också bära sig illa åt

som du skriver. Ha det gott du och din pojkvän:)

2011-09-29 @ 20:44:37
Postat av: Linda

Det känns som något återkommande detta med anonyma som skriver till alla tjejer med turkiska pojkvänner. Jag förstår liksom inte vad denna "häxjakt" att förstöra dessa förhållanden har för nytta. Blir dessa tjejer lyckligare för varje förhållande som de krashar eller vad?



Stå på dej tjejen!

Kramar!!

2011-09-30 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0