HAFFAD

Det här skulle jag skriva för ungefär två veckor sen.. Men utan dator och en krånglande blogg-app har det inte blivit av. Detta hände i alla fall när vi var på OjOjOj med Jennifer & Adem.
Jag och Jennifer gick ut för att röka, då kommer två fulla killar fram till oss. Jennifer hade en fläta i luggen vilket den ena killen tände till på som fan. Jag kallar honom FK1
FK1: Åå fan vad snyggt sådär sa jag till min tjej, jag menar ex att ha jämt. Varför har inte du så? (frågar mig)
Jag: Ibland har jag det men det är kul att variera lite.
FK1: Jag tror att hon kommer haffa mer än dig om man säger så.
Jag: Men jag behöver inte haffa så det är lugnt.
FK1: Vad gör du här i så fall då?
Jag: Min kille sitter där inne...
FK1: Va? Är du här tillsammans md din kille? Det har jag nog aldrig hört förut, om par som går ut tillsammans, annorlunda förhållande, men kul, fan va kul för er. Ha det så bra då.


Hahaha, vad Jennifer och den andra killen pratade om vet jag inte, men jag vet att de drog ganska fort!


Bild från den kvällen.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0