~

Veckorna går fort men är lite plågsamma. Men det är bara att bita ihop och köra! Jag längtar tills lön, dock har jag vart sjuk nästan en vecka så det lär ju va en del avdrag, but still.

Igår jobbade jag 9-16.30 och så skulle jag bara hem å fixa mig för sen vankades det mammas 45-årsfest! Trodde jag skulle dö, var så jäkla trött, efter en dusch kändes det bättre och fest blev det vill jag lova. Vi körde Med andra ord och haha jag förstår att folk skulle behöva uppsöka mentalvård efter att ha närvarat vid detta som inte är uppvuxna med det här. Stackars Y. Jag försäkrade min morbrors fru och mammas kusin att det inte kommer bli nåt fel på deras barn, jag är ju uppvuxen i det här och det gick ju inte så tokigt. Vi fick skjuts hem runt halv två och somnade gott efter en härlig kväll med underbara släktingar och en del alkohol i kroppen bredvid min love. Kan ju inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0