~

Här sitter jag en tidig lördagsmorgon och letar desperat efter något gott att laga ikväll! HJÄLP MIG NÅGON!?
Annars hade jag tänkt gå till gymmet nu på morgonen, men jag vet inte. Känns som att förkylningen kommer bryta ut igen om jag försöker mig på att springa och det orkar jag inte faktiskt. Men å andra sidan om näsan bestämt sig för att va täppt några veckor till, då kommer jag aldrig igång igen.
Idag ska vi fixa bibliotekskort till Y och skriva ett ordentligt CV och påbörja vad som verkar vara en lång och påfrestande jobb/praktik-plats. Men ja, sakm den som ger sig och ja jag vet att för min familj är envis mitt andre namn så det ska ju gå det med tillslut!
Jag ska iväg sen och kika på lite konst av min vän som hon ställer ut i Gamla stan. Kul kul. Har raggat med mig Jossan också så de blir mys!

Igår hade jag en kväll för mig själv. Stängde på jobbet och när jag kom hem var lägenheten helt öde. Jag och Y har ju vart lite osams nu i två dagar så han hade flytt fältet. Det hade vart skönt att få va lite för sig själv om det inte var så att vi var lite osams då. Men nä prata om saker och ting är väl inte männen från vårt kära Turkiets starka sida.. Jag hade somnat när han kom, utan nyckel till porten och inget ljud på mobilen. Tur att jag vaknade och såg det inte så långt efter, annars hade han ju kunnat frysa ihjäl. Fjäskarn hade passat på att plocka lite rosor i rabatterna här utanför.. Det kan han gott göra för den här gången var det faktiskt inte mitt fel!

Have a happy saturday

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det ordnar sig mellan er:)

2011-10-15 @ 14:06:33
Postat av: Sandra

Usch vilken ledsam förkylning du verkar ha fått fras med. Hoppas du mår bättre snart och att de löser sig mellan dig & Y. Stor kram

2011-10-15 @ 16:29:16
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Laura

Tack!

2011-10-16 @ 03:14:37
URL: http://papatya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0