~

Alltså... Nu ska jag gå och sova. Är helt jävla slut.
Kunde aldrig tro det, menjo snacka att man blir slutkörd av alla ungar, he he he. Idag har jag jobbat ungefär 1,5 timmar över också eftersom att jag har lite timmar att ta igen nu eftersom att man drar av timmar på schemat för att jobba efter, inte helt okej. Men men.. Så ser livet ut på förskolan, sängen klockan nio liksom. Då får jag nästan aldrig somna med min älskades armar runt mig som ni kan förstå kanske eftersom han inte har någocn större lust att sova vid denna tid.

Imorgon blir det julmarknader i stan med Jennifer och Adem hoppas jag. (Om jag inte vaknar med vinterkräksjukan i natt.. Har inte känt mig bra i magen alls nu under kvällen).

IYI GECELER ARKADASLAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0