~

Eh ja juste.. Råkade väl skriva igår att jag skulle ta mig en tripp till gmmet idag va och springa av mig det där som inte kom ut igår. Vi säger som så att nej, det blir inte så. Gårdagen var bra känner jag för jag har lite träningsvärk i ena armen och höfterna/midjan. Jag vågar inte lova att jag kommer besöka gymmet kommande vecka heller.. Tyvärr.
Vi har haft en riktig segdag här. Dock har Y fått iväg sina jobbmail och jag har fått ut lite skolböcker på nätet som jag ska sälja, så det känns ju helt okej ändå.

Juste du som undrade. De hjärtformade ugnsformarna kommer från en affär som heter Tyr Hantverk och ligger här i centrum där jag bor. De reade ut dem så jag passade på!

Kommentarer
Postat av: frida

tack gumman, det värmer <3

2011-11-21 @ 20:56:00
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0