When you see my face, hope it gives you hell

Den här dagen har inte vart en jättehit måste jag säga... Hatar mina snabba vändningar, men what to do. Jag har lärt mig leva med det, men frågan är om andra förstår. Hur kan de det?
I alla fall.. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig. Ibland känns det som att jag fortfarande går i högstadiet. Jag får lite kväljningar av det, leaves a bad taste in my mouth.

Dagen blev lite bättre av att jag gick till gymmet och sprang. Igen. Jag älskar det och det går bra, jag har snart kommit till haövmilen, kanske inte så många som blir imponerade av det. Men det är jag med tanke på hur det var för bara några veckor sen. Vårruset here I come!

Sen blev den ännu sämre än sämst. vi har köpt Ys biljett tillbaka till Alanya. Vi har lite drygt tre veckor kvar. YEY

Kommentarer
Postat av: frida

you go girl! halvmilen, jag är fan imponerad, haha, för jag tycker också det är jobbigt att springa fortfarande.

tråkigt dessvärre med senare nyheter om alanya :( när åker du ner då?

2011-03-11 @ 20:28:20
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas en annan dag blir bättre krama

2011-03-12 @ 04:14:03
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com
Postat av: Karin

Stumpis! Tänk på alla mysiga stunder vi ska ha i sommar istället. Tiden kommer springa iväg och snart är han tillbaka i Sverige igen ska du se. :)

Puss o kram <3

2011-03-12 @ 05:29:45
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0