Tolfte mars

Jag gör något otroligt dumt just nu... Tittar febrilt i min kallender varvat med, ving, apollo, fritidsresor.. you name it. För att kanske hitta nån liten lucka som jag kan åka bara en vecka eller några dagar till Alanya. Innan jag landar där i sommar för att stanna en månad! Det ser mörkt ut. Eller kanske inte.. Jag klarar bara inte av tanken på att inte träffa Yakup på 3 MÅNADER. Har inte vart ifrån avrandra så länge sen 2009 typ. Då var det fyra månader och ja, jag klarade det, men det va ju inte kul för fem öre!
Okej sen visst att jag inte har lust att åka alls nu när tjurpelle nummer ett ligger i sängen fortfarande och blir arg på allt jag gör och säger. Jag förstår ju att det är jobbigt för honom med och det han blir sur för tror jag inte alls är anledningen till att han blir sur. Men prata om saker vore ju väldigt FARLIGT faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Oh prata om saker är väldigt väldigt farligt. Min kille kniper! Ibland får man draa ur honom saker.

2011-03-12 @ 16:51:10
URL: http://swedishvekurdish.blogg.se/
Postat av: sophia

Att tjura är dom otroligt duktiga på, jeez.

Och alltid är de väl vi som säger fel saker eller gör nåt tokigt...tröttsamt!

2011-03-15 @ 11:36:31
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0