Tjugosjunde mars

Hej hopp!
Jg brukar ju kunna skriva varje dag här om det så bara är nåt litet.. Men den här veckan har vart kaos. Plugg inför tenta, tenta, jobb och skola, jobb och träffat människor. Har vart helt slut helt enkelt och knappt hunnit se älskling förrän vi ska sova typ.
Igår jobbade jag 7-15, köpte med mig lite oxfilé hem tänkte jag, lite lyx sådär! Kollade på film när jag kom hem och så somnade jag en stund och det va inte bra, skulle jag aldrig gjort så jobbigt som det var att ta sig upp sen! Men vi lagade middag i alla fall, stört gott med oxfilé och så potatisgratäng till det. Mumma. Har blivit lite för mycket potatisgratäng för mig de senaste månaderna, men det är ju så stört gott! KOllade på Körslaget och släckta ner såklart.

Idag är det också jobb som gäller.. Från 11-18. Helt okej tid, men egentligen orkar jag verkligen inte.. Nu vill jag vara ledig lite. Men det kommer bli bra pengar i april sen, så det tackar vi för!
Imorgon är jag ledig från skolan, men tackade ja till att jobba 16-21, så ingen vila imorgon heller. Men men, nu blir det frukost och dusch.
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

ah men hoppas du får endel jobb då dom där 3 månaderna så går det bättre iaf, när du tänker på pengarna. men jag ska inte säga att det kommer gå fortare precis, för jag vet hur det är att vänta. jättejobbigt. men tänk inte på det nu när han fortfarande är kvar hos dej!=)



nu är min jobbhelg slut, men jobbar ett pass imon med sen är jag ledig på tisdag :) har bara ledigt 1 dag nu som det ser ut, men de går bra, jag har ju inte jobbat på länge!



hoppas ni mår väl annars :)

2011-03-27 @ 17:03:05
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0