Tjugonionde mars

Hellu!
Här sitter jag igen, försöker komma på nåt kul att skriva och för er att läsa. Men icke.
Igår jobbade jag kväll och sista passet på två veckor, thank god. Känner mig inte helt utvilad om man säger så.
Snart ska jag på en tre timmars psykologiföreläsning, helt okej. Eller jag gillar psykologi.

Jaha, nu har en veckas-spärren paserat. Jag dör. Om sex dagar ska han hem. Jag dör. Jag orkar inte.


(Vet inte varför jag börjat lägga in en massa kort på mig själv, men det kanske blir roligare.. Haha)


Kommentarer
Postat av: Anna

För du är ju så fin såklart!:)<3

2011-03-29 @ 12:03:28
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: frida

ja på måndag, det var verkligen snart. plus att du jobbar nu med, så kan tänka mig din stress, iaf den inre.

men allt kommer bli så bra ändå hoppas jag :) du klarar detta! det vet jag!



vad händer i helgen då? ska du jobba nåt kanske?



pussåkram!

2011-03-29 @ 13:59:11
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0