Tjugonde mars

God morgon!
Har vart vaken ett tag nu, vet inte riktigt varför jag inte kan sova.. Har läst ett kapitel i en kursbok. Tjoho!
Snart ska jag iväg och jobba för första gången på länge igen. Ska bli rätt nice ändå.

Igår hade jag en jättemysig dag med Anna! Vi var på café 60 och fikade. Pratade på en massa gjorde vi också, så himla mysigt. Sen kom min kära pojkvän och hans kompis och joinade eftersom Y inte ville gå på newroz-firandet. Så vi satt där ett bra tag till.

Nej nu ska jag fixa i ordning mig för jobb!
Tjing sålänge!

Kommentarer
Postat av: frida

åh va gott med fika! vill också :)

va härligt att jobba lite :) hehe, jag börjar ju på onsdag, kommer kännas konstigt, men ändå skönt hoppas jag =) hehe! man har ju längtat efter ett jobb så länge nu menar jag!

kramar

2011-03-20 @ 11:23:19
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Sophia

Haha, men eller hur..

Karlar och tider, inte så bra kombo där ;)



Nej men eller hur, irriterande att folk inte kan skriva en rad..

2011-03-20 @ 22:12:44
URL: http://sophiiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0